> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hejsan

Kommentarer (0)

2010-06-12 @ 16:58:11

Hej hej alla söta !

Här sitter jag i vardagsrummet helt själv =) Känns skönt för då kan jag blogga ifred.
Jag har städat och tvättat och så håller jag på med maten. Kokt potatis med oxfilé och tryffel bea-sås med en tomat sallad vid sidan =) Gott ! Richard är på väg till Ica med Isolde och ska köpa hem mys. Vi ska kolla på en film sen när Fröken Isolde har somnat och så ska vi ta fram lördagsmys =) Vi hade tänkt att gå på bion men när det regnar så här så vill man ju bara sitta hemma känns det som.
Dagens bilder :
Mammas prinsessa!
En ny badad Isolde =)
Imorgon ska jag verkligen försöka göra något mer kul för Isolde som att åka till Lek och Bus landet eller gå till Universeum. Jag har känt mig jätte trött nu på det senaste .. det kanske beror på vädret också.. man får inte lust att åka iväg någonstans. Men imorgon så får jag iaf rycka upp mig och ta mig i kragen :P
Aya ska kolla på lite resor nu som vi har lagt som bokmärke =)
Ha en underbar dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback