> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Herre min gud ! =)

Kommentarer (0)

2010-06-09 @ 12:57:01

Hej hej !

Här sitter lilla jag . Richard och Isolde sover =/ Jag håller på att tvätta en massa kläder och ska åka upp till mina föräldrar lite senare har varit instängd nu i flera dagar. Jag och Richard har kollat på resor och jag är helt såld!
Jag vill åka till Kap Verde !!! Till ön Boavista !!
Jag skulle skutta av glädje om jag detta blir av :D
Det tar 7:45 timmar dit och och tänk er att komma mitt i tråkiga November till ett paradis med 27 grader :D
Nä helt seriöst jag vill göra en jävlig grym resa ursäkta mitt språk men jag är helt såld.
Kap Verde eller Mexico?

Behöver råd !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback