> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Home sweet home :P

Kommentarer (0)

2010-06-29 @ 00:32:06

Hej hej !

Har varit igång hela dagen idag! Först så vaknade jag och fixade mig osv och så åkte jag och Isolde till Eriksberg för att träffa Tamara och lilla Olivia. Vi promenerade runt havet och gud vad fint det är i Eriksberg verkligen !
Vi var och lekte vid en park med våra flickor och sedan så tog vi en fika och det blev bakadpotatis med kycklingröra.
Det var kul att träffa både Tamara och Olivia det var ju ett tag sen jag hade sett dem sen dopet.
Dagens bilder :

Sötnosarna =)

Prinsessan Olivia =)

Och min lilla prinsessa =)


Efter att jag hade varit med Tamara så åkte jag upp till mina föräldrar där vi åt tacos =) Min syster kom från Cypern idag och hon hade med sig två presenter som min bror skickade till Isolde. Två jätte gulliga adidas klänningar .. jätte snällt verkligen =) Tack ! Min bror bor i Cypern så min syster var och hälsade på honom =)
Idag så bokade min svärmor biljetter till oss också WOHO! Vi ska åka till Miami och vara där i tre dagar och sedan så ska vi ta en kryssning till Västindien med all inklusive =) Då kommer vi åka till Jamaica, Bahamas, Mexico och Cayman öarna. Är jätte glad verkligen dock så är det långt kvar men det känns skönt att ha något att se fram emot nu när man börjar jobba osv :P Tror att vi kommer ha en jätte fin första semester tillsammans! =)
Jag har höllt på att tvätta mina tygskor också så som Bosse lärde mig och dem blev jätte vita så tack för tipsen verkligen ! Och så har jag höllt på att fixa pasta sallad och har packat ner alla våra grejer som vi behöver tills imorgon .. Skara sommarland blev av och det kommer vara 25grader där imorgon så jag hoppas på en riktig fin och underbar dag!
Aja mina kära vänner det var allt som jag hade att berätta måste ta och Nanna kudde nu ska upp 08:00!!
Sov gott alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback