> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Morning

Kommentarer (0)

2010-06-10 @ 10:41:07

Hej hej !

Här sitter jag i Köket och bloggar .. kollar ut genom fönstret och blir nästan deprimerad av det jag ser!
Men mina växter växer på iaf =) Snart kommer tomaterna och jordgubbarna också hoppas jag på :P
Salladen är klar att bli plockad och uppäten ! Likaså dillen och gräslöken .
Jag är så himla glad !! Jag har hittat mitt familje halsband och mina favorit örhängen :D Gud så glad jag blir!
Var så himla ledsen för jag trodde att jag hade tappat bort mitt halsband men nu är den återigen vid min hals =)
Dagens bilder :
Isolde har börjat leka med sina speldosor =)
Provar sitt designade halsband som står Anysia och Isolde på. En dop present som hon fick av Richards faster
Hon som gjorde den heter Lena Sval om inte jag minns helt fel =) Väldigt fint tyckte jag !
Just nu så håller jag på att tvätta en tvätt =/ Tvättar varje dag nu förtiden :P
Sedan så ska vi nog åka in till stan och lämna in min mobil ! Den är ju helt förstörd..
Jag kan inte svara på den hahahaha så det är därför jag inte svarar när någon ringer min mobil. Men aya dem närmaste har iaf vårt hem nr så ni kan nå mig där =)
Fick besked om Isoldes dagis. Hon kommer börja 8:00 och sluta 15:30. Hennes inskolning börjar den 16/8.
Vi måste även fixa en ny digipass till Richard .. slarvis ! Han har även tappat bort sitt bankomatkort haha så vi är helt panka ! (Jag råkade spärra mitt kort : $)
Hur som helst så hade vi tänkt att fika inne i stan också =) Gött !
Har ju bara varit instängd nu när vi var sjuka. Men nu känner jag  mig helt frisk !
Och imorgon så är det dags för fröken Isolde att gå till tandläkaren haha =) Så sött !
Ska fixa lite gröt till min sötnos nu !
C ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback