> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti natti!

Kommentarer (0)

2010-06-13 @ 00:19:32

Hej hej !

Just nu så sitter jag här i soffan och väntar på att min pizza ska bli klar =) En riktig smal-tjockis är jag allt!
Efter en massa med godis så kände jag att jag behövde lite mat :P
Idag så somnade Isolde lite senare än vanligt.. vid 22:20 så jag hoppas på att jag får en sovmorgon imorgon =)
Kolla på min fina odling ! :D Är så himla stolt över den .. hahaha trodde att dem skulle dö efter en dag =(

Jag har börjat HATA katter... finns två idiot katter som kommer och trampar på min odling! Dem bara går på den som om det borde en vanlig gräs matta! Nää gillar inte alls katter .
Bilder från ikväll:

Min lilla älskling leker med sin bil =)
Jag har även fått läsa en hel del böcker idag för Isolde. Hon har tre böcker som har blivit hennes favoriter och hon kan ta fram dem ibland och bara vifta med den och skratta en massa.. sån tokboll! =) Det är böcker som har päls eller liknande saker som sitter fast vid varje sida så att barnen/bebisen kan känna på något mjukt .. jätte bra böcker faktist! Isolde älskar dem iaf =) Min mamma har köpt två barnfilmer till Isolde som jag ska få i dagarna, det kommer att bli kul att sätta på dem och se vad Isolde gör eller hur hon reagerar =) Hon gillar ju att kolla på en serie tecknad figur som heter Prinsessan och så gillar hon Fiffy också fast inte lika mycket som Prinsessan . Så gulligt att se sitt barn utvecklas och att hon börjar få sin egen vilja och har sina egna smaker. Som jordgubbar tex som hon bara ÄLSKAR och blir helt galen när hon ser en haha.
Nu blev jag lite tjatig märkte jag.. Och min pizza är klar också och väntar på att bli uppäten sen så ska jag somna direkt är jätte trött nu!
Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback