> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Osocial

Kommentarer (0)

2010-06-10 @ 21:59:14

Hej hej !

Min lilla ängel somnade precis ! Stackarn var jätte trött men ändå så vägrade hon att somna tills nu :P
Jag har lämnat in min mobil på reparation så nu har jag en jätte ful lånetelefon så nu kan jag nås iaf =)
Richard hittade sitt bankomatkort som tur är också =) Så vi åkte in till stan och mös inne i nordstan .. man kan ju inte direkt vara utomhus när det är sånt här väder =/
Dagens Bilder :


Busfrö

Richard med sin bebis <3

Snällt att ta en bild på mej när jag precis höll på att äta min sushi




Juste jag skrev fel förut i mitt förra inlägg.. hon som gjorde Isoldes halsband heter Lena Svala inte Lena Sval .. tokiga mig då ! Fick ett mejl av min svärmor också där hon visade fina resor till Egypten =) Ännu svårare att välja en resa nu när man får en massa förslag och där man får bilder på så fina ställen osv. Men tack så mycket för alla förslag jag menar det skiljer ju jätte mycket i pris tex en resa till Sri Lanka än en resa till Egypten. Grymt mycket billigare att åka till Egypten , Turkiet, Spanien eller Cypern osv. Får ångest ! Vill ju åka till alla ställen på en gång!!
Aja vi får se vad som ska bokas och vad som blir av så kommer jag att älska det eftersom det är vår första resa som vi gör =) Jag och Richard har aldrig rest tillsammans så det skulle vara super mysigt att ligga på en härlig strand och bara steka med min älskling och min lilla prinsessa under en parasol :P
Nu ska jag ej tjata mer om resor förens vi bokar men kom gärna med fler förslag .. jätte snällt ! =)
Juste jag vet inte om jag har berättat detta.. men jag har Zlatans autograf tycker att det är ganska så coolt :P
Hmm och gissa vem som fixade fram den på en fin Inter tröja ? (Spelade i Inter då)
Min svärmor ! =) Hur hon gjorde kan jag ej berätta för det är en hemlis. Och en annan gång när vi skulle gå och kolla på Sverige - Malta så åkte Zlatan och lämnade 4 biljetter till oss på ett hotell...
Hmm undra vem som låg bakom det ? Marie så klart :P Grymt va ?
Ville bara skryta om att jag har en fräck svärmor

Nu ska vi ta och sova. Richard börjar jobba 06:00 och jag ska till tandläkaren med Isolde och sen så ska vi till Lek och Bus Landet =)
Sov gott nu alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback