> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Skara Sommarland! =)

Kommentarer (1)

2010-06-29 @ 20:47:40

Hej hej mina kära läsare !

Sitter här i vardagsrummet helt själv. Richard och Isolde är och handlar mat på Sibylla vi måste stor handla imorgon för vi har absolut ingen mat här hemma! Hur som helst så sitter jag och väntar på min hamburgar meny haha och är jätte hungrig ! =( Imorgon så börjar jag jobba klockan 07:00.. usch ! Men ändå kul för det är min första dag på Kärrahus =) Skönt att komma ut i arbetslivet igen och lära känna lite nya människor. Idag så har vi varit borta hela dagen vi åkte till Skara sommarland och gud vilken tur vi hade med vädret .. det var helt underbart ! Isolde badade en massa den lilla fröken tills hennes läppar blev blåa då var det dags för henne att gå upp medans jag , Ricky och min bror badade tills dem stängde nästan =)
Dagens bilder:













































Det var lite av alla bilder som vi tog idag =) Det fanns jätte stora fiskar också?! Där vi satt och åt så kunde man paddla och där fanns otroligt stora och hungriga fiskar haha skulle ha dött om jag hade ramlat i ..dem hade nog ätit upp mig =/
Aja mina kära vänner nu står min mat och väntar på att åka ner till min mage =) Ska äta framför Spanien- Portugal nu =)
Ha en underbar kväll och Natti natti!

Kommentarer

Postat av: Tamara

Jätte fina kort camilla. Måste ju säga att du e riktigt modig som åkte från den där läskiga rutshkanan haha hade nog aldrig vågat :$



Hoppas ni hade det roligt =)

2010-06-29 @ 22:38:03
URL: http://vasc0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback