> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sommar

Kommentarer (0)

2010-06-16 @ 11:52:22

Hej hej !

Här sitter lilla jag i mitt kök och kollar ut över vår trädgård älskar när solen skiner så här ! =)
Imorgon så ska vi åka och köpa Isoldes vagn , det kommer bli perfekt för då kommer vi kunna ha den till midsommar när vi åker till landet. Juste vi ska fira midsommar på landet som ligger i Orust där Richards föräldrar har ett hus precis vid havet =) Så mina föräldrar + Richards släkt ska fira midsommar i orust i år =) Ser verkligen fram emot det eftersom Isolde har 3 nya sysslingar som hon ej har träffat än . Plus så är det så fint på landet och så mysigt det kommer kännas som en liten semester att komma bort från all stress och komma till ett jätte skönt och lugn miljö =)
Hur som helst så är min pappa så himla snäll :D Han ska sponsra med att betala halva av Isoldes vagn. Isolde är ju första barnbarnet i både från min sida och från richards sida så hon är ju ganska bortskämd av sina mor och farförälder :P
Tack snälla pappa och mamma iaf =) <3
Jippy :D haha kommer bli skönt att slippa denna vagnen som jag har nu .. den är så stor och klumpig! Fast jag ska nog använda den igen till Vintern för den är jätte varm och gosig =)
Aya imorgon så kommer jag komma hem med en ny vagn iaf och då kommer det antagligen att bli en svart med röda märken på suffleten.
Idag så har jag en massa att ta tag i . Måste städa här hemma rejält, tvätta och kolla på chile matchen haha :P
Aya ska ut på en promenad med fröken Isolde nu det är så himla fint väder ute.
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback