> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sommaren är här =)

Kommentarer (0)

2010-06-15 @ 23:15:14

Hej hej !

Just nu sitter jag här i vardagsrummet med en jätte glad och pigg flicka haha =) Hon kommer nog somna sent idag.
Blev upphämtad av pappa idag och körd till Ica i Kungälv där jag handlade hem lite mat. Behövdes verkligen kylskåpet var helt tom !
Sedan så lagade mamma en jätte god pasta rätt med färsk pasta... färska varor gör ju så himla mycket i en rätt eller vad tycker ni ? Det var jätte gott iaf och sedan så fick vi glass med färska jordgubbar till också =)
Efter maten så var jag på en jätte lång promenad med en liten sovandes Isolde i vagnen haha så hon vaknade när jag skulle lägga över henne i sin säng.. Typiskt !
Dagens bilder :

En liten nyvaken bebis som gömmer sig medans jag lagade hennes gröt

Bustroll!

ÄLSKAR!

Tog av sig nappen och är redo för att hugga i sig hela faten  :P





Lilla jag =)

Fröken Patricia då !


Idag så slutade Richard 21 från sitt jobb så när han kom hem väntade jag med mat och nu ska vi ha en mysig kväll med godis och chips och bli tjocka ! =) haha
Dagens middag blev kotlett med hemma gjord potatis mos bea-sås och lite sallad till =)
Nu tackar jag för mig för jag är på myshumör och så ska jag vagga min lilla flicka nu som börjar bli jätte trött och grinig stackarn !
Sov gott alla! Och glöm ej att det är CHILE-HONDURAS imorgon ... Krossa Krossa Krossa så klart ! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback