> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndagsmys!

Kommentarer (0)

2010-06-13 @ 21:49:35

Hej hej mina underbara läsare!

Idag så steg jag upp vid 8-tiden och då började jag med min dag genom att mata Isolde och byta på henne :P
Sedan så gick jag och la mig igen och efter ett tag när Richard vaknade osv så fick jag frukost på sängen .. Tack så mycket!
Uppskattar sådana beteende till max! =)
Sedan efter att Isolde hade sovit middag så åkte vi in till stan för att shoppa lite men vi hittade ABSOLUT INGENTING!! Idag har jag bara hittat fula och opass formade kläder haha :P
Hur som helst så åt vi middag på Hard Rock iaf uppe i Avenyn =)
Jag tog Lax med hemma gjord potatis mos och grönsaker till =)
Dagens bilder :
HAHA :D Richard tar alltid bild på när jag gör något konstigt
Min fina älskling !
Min Prinsessa!
Hemma igen
Lilla jag !
Fick en present av mamma Idag också =) Tack så mycket !
Haha det blev ingen Lek och Bus Landet idag heller men jag lovar att det kommer komma upp bilder på det imorgon ... för imorgon så ska jag iaf ta mig dit oavsett vad! Jag ska dit själv med Isolde och så ska mamma komma sen efter sitt jobb och möta upp oss.. kommer säkert bli jätte kul! =)
Aya har inte så mycket mer att berätta än att jag ska vagga min bebis nu!

Sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback