> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hagel ?!

Kommentarer (0)

2010-06-14 @ 20:09:02

Hej hej era sötnosar!

Här sitter lilla jag alldeles själv :P Kom precis hem faktist och är hur mätt som helst!
Vi var på lek och bus landet idag med Isolde. Dit kom min lillebror, mamma och min syster (Isoldes gudmor).
Isolde ville verkligen inte gå därifrån och var hur ledsen som helst när vi gick till slut från lek och bus landet... stackarn!
Dagens bilder:

Gungar lite
Ojdå
Min glada flicka
Isolde helt ner grävd
Jag är också ett barn!
Gudmor och moster Carla med min prinsessa =)
Mormor med sin lilla ögonsten
Räksallad
Lasagne
Bakadpotatis med skagenröra =)
Hej hej
Lilla jag =)
Sötnos
Det var allt som jag hade att arbjuda från idag. Vi var även och kollade in en barnvagn som jag vill köpa till Isolde men jag är osäker fortfarande. Det är Brio 2010 spin alltså denna då :
Tycker att den lime gröna och den röda är finast. Den är jätte lät att vika ihop och den är hur skön som helst att köra den. 2600kr kostar den och vi har ju redan en bra vagn så det känns lite surt att lägga ut 2600kr på en sittvagn. Får se vilken som blir av iaf men det lutar nog mera åt den lime gröna tror jag =) Våran vagn som vi har nu är det inga fel på men det är väldig stor och klumpig så jag är ute efter en liten och smidig vagn.
Aya ska ta och sätta på Isolde sin pyjamas och borsta hennes tänder nu =)
Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback