> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Im happy happy happy =D

Kommentarer (1)

2010-06-20 @ 18:28:20

Haj haj mina kära vänner !

Här sitter jag och leer för mig själv =) Haha. Idag är det min och Richards dag =) 3år tillsammans <3
Älskar dig något enormt och är glad av att ha dig vid min sida!

Jag fick en present av min älskling idag iaf =) Jag har ju varit mobil lös nu eftersom den andra mobilen som jag hade fått från Richard som var en Samsung JET har gått sönder =/ Skit mobil ! Ursäkta mitt språk men den var kass..
Jag hann ha den i kanske max 6månader ?! Hur som helst så fick jag en IPHONE idag med en jätte söt designad strumpa till =) Naaaw tack så mycket min älskling !
Jag måste bara börja lära mig hur den funkar men det kommer :P
Sedan så tog vi en fika inne i stan och så åkte vi hem igen då =)
Dagens bilder :

Fikade inne i stan =)

Haha Isolde gör sin gris ansikts uttryck =) haha


Det känns som om det dyker upp bara positiva saker i vårt liv nu =) Känns väldigt skönt faktist!
Vi ska ta över lånet på denna bostadsrätt som vi bor på fast som står på pappas namn då eftersom vi ej fick ta lån innan. Jag känner mig oerhört stolt över min Richard som jobbar så hårt för mig och Isolde! Så väldigt snart så kommer vi äga vår egna bostadsrätt kanske denna veckan eller nästa det är bara att skriva på papperna =)
Är jätte glad över att allt har vänt så bra för oss. Jag menar förra året så bode vi på en andra handslägenhet utan någon säkerhet/trygghet överhuvudtaget! Men nu så kommer INGEN kunna köra ut oss inte ens om vi är jobbiga grannar :P hahah skojar bara.
Vi ska göra vår första resa ihop som familj och par i November och så ska jag börja jobba nu i slutet av denna månaden och Isolde ska börja i sin dagis som heter Filuren nu till hösten =) Känns skönt att vi är så unga och att allt går bra för oss nu om man jämför med hur vi hade det innan. Jag märker hur mycket gladare jag känner mig nu också för våra liv känns problemfria för tillfället iaf. (Slår i träd) haha


Idag så är jag iaf världens lyckligaste tjej =) Min älskling har varit hur snäll som helst mot mig, han har skämt bort mig, gett mig frukost på sängen och sånt sött ! Längtar så mycket nu till midsommar så det ej är sant va?
Mina svärföräldrar var här förut och då berättade Marie att hon hade gjort iordning gäst stugan jätte fint till oss =)
Gulligt och snällt ! Känns jätte skönt också att mina föräldrar och Rickys föräldrar kommer bra överens och att vi firar högtider alla tillsammans! Hur fint är inte det ? <3
Marie och Bosse hade köpt en resesäng till Isolde och en paraplyvagn som kommer stå på landet och vänta på henne =) Jag vet ej om jag har skrivit detta innan också men det har kommit en ny syssling från Richards sida. En liten söt Jacob som kommer från Kina =) Längtar efter att få träffa honom jätte mycket iaf ! Vi måste hälsa på min Kusin Nicolas som bor i Stockholm också som blev nyligen pappa till lilla söta Destiny.


Hur som helst så har jag nytt nummer nu och jag har INGENS nummer.
Jag tänkte skriva ut mitt mobil nummer här på min blogg eftersom jag vet att alla som läser min blogg är folk som jag känner och ni får ju jätte gärna skicka ett sms med ert nummer så att jag kan spara det och så att jag kan nå NÅGON?! haha
Mobil nr: 072-3033875 Det är med 3 abonnemang så att alla vet det.

Aja mina underbara vänner nu ska jag ta och laga något till min hungriga mage och ej låta någon/något förstöra min glädje haha!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Postat av: Kitty

- tack för ditt stöd ♥

2010-06-20 @ 22:32:24
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback