> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Livsglädje

Kommentarer (0)

2010-06-21 @ 20:19:12

Hej hej !

Idag började jag min dag med att mata min lilla prinsessa =) Och sedan så började jag direkt med att laga lunch till Richard och sedan så blev jag upphämtad av min pappa och så åkte vi och hämtade mamma på sitt jobb och gjorde lite ärende. Jag har varit uppe hos mina föräldrar och ätit middag ,grillat blev det idag :D
Tog farväl av min syster också som åkte till Cypern idag. Sedan så var vi på en lång promenad och så gick vi över till grannen som har två små barn =) Så söta är dem verkligen =) Elin och Liam heter dem .
Så Isolde blev bjuden på kakor och jordgubbar haha hon och Liam åt upp hela skålen. Och så lekte dem en massa<3
Dagens bilder:

Laddar inför Chile matchen haha

<3

Min söta prinsessa!



Elin visar mig sin fina hårspänne haha =)


Haha så söta !

Åker i Liams bil =)



Elin lär dem spela trummor




Chile spelade idag mot Schweiz och dem vann med 1-0. Gött ! Nästa gång så spelar dem den 25/6 på midsommar =/ Mot Spanien! MÅSTE SES VERKLIGEN!
Såg en jätte fin skal som jag vill ha till min Iphone fast jag tycker att den är så dyr bara =/
Ed hardy skal visst va den fin ? Vet fortfarande inte om jag ska köpa den eller inte.. har lite små ångest!
Köper jag den så blir det en Camilla mobil köper jag den inte så blir det bara en iphone ju ?! haha
Aya får se hur mycket jag kommer få i lön först :P
Juste jag är med i ung vänster nu hehe hade glömt att berätta det :P Och så har jag ansökt om att jobba som voluntär på Tjejzon.se som "stora syster" åt någon ung tjej som kanske inte mår så bra eller behöver någon att prata med det handlar väldigt mycket om tjejer som har depression och ångest eller som har ätstörningar osv... otroligt bra sida verkligen! Skulle känna mig hedrar om jag fick göra detta. Hade tyckt att det var grymt kul att kunna hjälpa andra så jag hoppas att dem tackar JA till mig =)
Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem! Saknar dig =(
Aya det var allt som jag hade att berätta !
Ha en underbar kväll allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback