> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tisdag

Kommentarer (0)

2010-06-22 @ 15:09:06

Hej hej mina underbara läsare!

Här ligger jag i soffan och degar till max. Är trött och seg idag vill bara vara hemma :P Men jag ska ta en lång promenad ikväll med Isolde hade jag tänkt mig hon måste ju få frisk luft =)
Mamma kom förbi med pappa och hade med sig 10sol ljus lampor till vår trädgård :D Åhh så fint det kommer se ut!
Vi ställde dem vid solen så att dem laddas och sen ska jag placera dem fint runt om våra blommor osv =)
Isolde fick en present också.. ovanligt ? Hon fick en UV-bad dräkt med kitty på! Man märker verkligen att Isolde är mina föräldrars ögonsten eller vad säger ni?
Dagens bilder :
En alldeles nyvaken Isolde äter sin frukost helt SJÄLV!

Mums! Macka, juice och vindruvor =)

Provar sin baddräkt

Galgen var allt god!

Richard jobbar som vanligt och jag ska vänta på honom med hemma gjorda pannbiff med hemma gjord mos och hemma gjord gräddsås gott va ? Richard hatar ju pulver mos så idag blir allt hemma gjort =)
Juste jag laddade ner en jätte söt applikation till min mobil som jag laddade ner till Isolde egentligen =) Man pekar på ett bondhus och så öpnas dörrarna och så kommer ett djur fram och gör djur läten och säger vad djuret heter. Isolde tycker att den är jätte kul verkligen ! Haha så söt ! Och aa hon får låna min Iphone för jag har ändå försäkrat den ;) haha Man kan ju lixom inte säga Nej till sin prinsessa ? Iaf inte jag.
Juste jag har gått med i Hotell och Restaurang facket och jag har fått tid med en som jobbar på facket för att bestrida allt fel som Gamleport har betalat mig... Dags att sätta dit såna här hemska arbetsgivare eller vad tycker ni?
Är trött på folk som utnyttjar folk som är ung och ger dem skit betalt. Jag fick betalt så som en 17årig borde ha fått och jag är 21år så aa nu ska jag kämpa för mina rättigheter och jag skiter fullständigt i om han får problem eftersom jag känner mig helt utnyttjad. Ännu fulare att utnyttja ett ungt par med en liten bebis.. fattar inte vad vissa tänker med ibland och att dem kan leva med sån skam . Fick 30kr mindre betalt i timman än vad jag borde ha fått... hade struntat ifall det var 10kr-15kr i timman men 30kr i timman för lite är ju jätte mycket !
Och vi snackar om över 100timmar. Hm det blir mycket om man plusar ihop så jag hoppas iaf att jag får tillbaks det som jag har rätt till så att alla blir glada :P
Aya nu ska Isolde få sova middag och jag också ! =)
Ha en underbar dag alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback