> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Soligt värre !

Kommentarer (0)

2010-06-23 @ 21:31:41

Hej hej !

Här sitter lilla jag i köket och bloggar :P Har blivit en riktig bloggerska nu som uppdaterar varje dag :P Hahaha
Aja vad har jag att berätta idag ? Jo mamma var snäll och lånade mig pengar haha både min och Rickys lön kommer ju imorgon och vi är HELT panka just nu :P
Hur som helst så åkte vi till Backa plan till happyland (bebisaffär/barnaffär) där vi köpte Isoldes Brio Spin barnvagnen. Jag köpte en myggnät och en UV-skydd till hennes vagn... blir ju bra till när man åker utomlands där solen är lite starkare :P Sedan så hittade jag en söt Skjorta på Gina Trico där jag fyndade idag =)
Köpte den för endast 74kr och så köpte jag 3par örhänge för 75kr .. hehe nice price eller ?
Vi tog sedan en fika också på Café VI där jag tog en lax och avokado sallad =)
Dagens bilder :








Provar sin mormors glasögon haha =)

Min sallad =)



Mitt allt!









Svarar på telefonen OCH mejl!








Det var allt som jag hade att berätta =)
Ha en underbar kväll alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback