> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lönedag! =)

Kommentarer (0)

2010-06-24 @ 19:49:20

Hej hej mina trogna och kära läsare !

Haha skojade med överskriften =) Hur som helst så mår jag prima idag är på jätte bra humör ! Var på backa plan idag med och små shoppade. Köpte även en present till min älskling ett par Lacoste skor =) Och så köpte jag en tunika som jag hade tänkt att ta på mig imorgon kanske ?! Den är iaf korall färgad en jätte fin stark färg =) Starka färger passar ju oss bruna människor.. skönt att vara brun och kunna gå runt utan smink. Träffade världens sötaste mulatt bebis idag också på bussen hon var 3 månader och jag har nog aldrig sätt en sån sötnos innan!
Köpte även en present till min kusins nyfödda bebis .. han ska nämligen åka förbi oss snabbt sen och säga hej så då ska jag passa på och ge den eftersom vi ej träffas så ofta eftersom han bor i Stockholm.
Sedan så tog vi en fika på Flinstone eller vad den nu än heter..
Dagens bilder :



Pyjamas och en jätte söt kjol till min lilla prinsessa! Köpte även 6par strumpor till henne =)


Solskyddsfaktor till fröken Isolde så att hon kan kanske ta sin första dopp vid havet imorgon på landet ? =)


Dagens lunch blev kebab tallrik för min del =)

Fröken Isolde =)

Min älskling <3

Fröken Patty!


Denna månaden fick jag lite mer än vad jag trodde att jag skulle få i lön så det var kul :D Betalade alla räkningarna på morgonen och la undan pengar på våra sparkonton också =) Duktig jag är va ? :P
Och just nu så avslutade jag min städning här hemma och så håller jag på att tvätta.
Idag ska jag vänta på min älskling Richard med Taco buffé =) Och så har jag handlat mys för ikväll.
Det var allt som jag hade att berätta och Imorgon så ska vi åka iväg till Landet klockan 10 på morgonen för att fira Midsommar med hela tjocka släkten ! =)<3
Ha en underbar kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback