> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Midsommar =)

Kommentarer (0)

2010-06-27 @ 20:33:13

Hej hej !

Nu är jag äntligen hemma från landet =) Jag har haft världens bästa helg känns det som. Underbart att ha hela familjen samlad och komma bort från stor staden och bara koppla av .. som en mini semester =) Jag och Richard blev otroligt bortskämda från alla håll :P Isolde sov i det stora huset med mina och Richards föräldrar så vi hade sovmorgon hela helgen =) Känner mig totalt utvilad nu.
25/6

Efter en massa bilkö så kom vi äntligen fram till Orust =) Det var tyvärr två bilar som krockade och tre personer som skadades allvarligt ! =/ Tycker att det är så otäckt med sånt men som tur så överlevde alla iaf .
När vi väll kom fram så åt vi middag ute på Janes trädgård (Richard morbror) där dem hade gjort en jätte långbord så att alla familjerna som var på landet som är släkt skulle äta tillsammans =) Allt var jätte fint och så åt vi det som alla brukar äta på midsommar och så hade vi vin, snaps, öl och sangria. För min del så blev det bara vin jag är smart nog att ej blanda ... man mår ju så fruktansvärt dåligt nästa dag annars! Efter att alla hade ätit middag så gick vi upp till skogen där vi spelade brännboll alla familjerna =) En tradition som dem gör varje midsommar. Och efter det så gick vi ner till långbordet för att återigen äta =) Haha det blev grillad kött med Maries goda potatis sallad som jag älskar!

26/5

Vaknade upp åt frukost och så tog vi en promenad ner till havet för att bada ! =) Efter det så åkte vi till Henån för att handla lite god saker och så köpte jag en krabbspö till Isolde som jag hade tänkt att ta ner till havet för att fiska upp krabbor. Vi hann ej med det men vi har hela sommaren på oss att använda den =) Åkte fyrhjuling också med Jane som har en jätte grym med en jätte stark motor :D
27/5

Idag blev jag väckt av Marie som hade med sig frukost till vår gäststuga =) Hur gulligt var inte det då? Sedan så packade vi ner allt för att åka hem . På hemvägen åkte vi till Torp och HERREGUD vad mycket kläder jag hittade ! YEEES! :D haha shoppade ihjäl mig idag. Sedan så åt vi på en restaurang där vi åt tacobuffe/pizzabuffe jätte gott ! Vi träffade på mina föräldrars barndomsvänner (Fernado och Lucy) också =) Ska lägga upp bilder på mina kläder sen =) Köpte även lite kläder till Isolde och Richard hittade ett par jätte sköna mjukisbyxor som han älskar att ha på sig =) Haha.
Bilder från helgen

Har bara lagt in bilder från min mammas kamera men jag lägger upp senare från min kamera om jag har tid att blogga igen idag . Det är inte lätt när fröken Isolde är vaken =)
Det var allt som jag hade att berätta och hoppas att alla ni hade en lika grym och lyckad midsommar som mig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback