> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti natti!

Kommentarer (0)

2010-06-27 @ 22:35:01

Hej hej igen !

Var ute på en promenad precis med Isolde. Vi gick ner till Centrum för att köpa hem lite mat det var helt tomt i kylskåpet .. måste verkligen åka och storhandla i dagarna! På tisdag ska vi antagligen åka till Skara sommarland börjar ju jobba nu på Onsdag =/ När solen börjar komma fram =( Men man måste ju jobba om man vill ha pengar haha :P Jag längtar tills det blir måndag eftersom jag kommer få veta ifall det finns kvar platser till en jätte grym resa som vi vill göra =) Vill ej skriva vart det är till än förens Marie ringer eller mejlar eller smsar mig imorgon och säger JA DET FANNS BILJETTER KVAR ! eller Näää tyvärr dem är slut =/ Jag håller iaf tummarna så att det finns några kvar!!! Allt jag kan säga är att vissa kommer bli sååååå avundsjuka hahahahah skojar bara min lilla mamma =)
Här kommer lite fler bilder iaf .
På hemvägen efter brännboll

Jag hoppar i haha =)
Dagens shopping från Bik bok
Det blev 3 par leggings också och en vit tajt klänning med guldknappar vid brösten. Isolde fick tre par bodys, 7 par trosor (hennes första trosor =) Naaaw), leggings och strumpor. Dem hade världens rea idag på torp det var halva priset på allt .. Sånt gillas ! =)
Ska försöka att få fröken Isolde att sova nu för jag är helt död ! Måste också vika in en tvätt som jag la in förut ..
God natt alla underbara iaf !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback