> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Studentmiddag

Kommentarer (0)

2010-06-03 @ 21:18:42

Hej hej !

Idag har vi varit på en stundetmiddag ute i sävedalen och det var verkligen jätte god mat och väldigt trevligt =)
Han som tog studenten heter Puya och han fick som studentpresent en bil !! Snälla föräldrar säger jag bara :P
Lite bilder från idag:


Mamma och Homa

Richard och Isolde

Mormor och Barnbarn

Vi <3

Mamma <3

<3

Morfar med sin lilla docka =)



En liten trött Isolde =(

Redo för läggdags


Jag känner att jag har börjat äta lite mera nu och det känns bra för att under tiden då jag jobbade i gamleport så kände jag mig så stressad jämt att jag tappade matlusten helt och hållet! Jag har gått ner väldigt mycket och jag trivs inte med att vara för smal. Mamma var snäll och gav mig två näringsdryckor idag så jag har iaf fått i mig en näringsdrycka , frukost och två middagar =) Och snart när Isolde har somnat så ska jag ta några mackor och sedan lägga mig för jag känner mig helt slut !
Juste igår så kom min svärmor förbi och tittade till trädgården =) Hon tyckte att det blev jätte fint =)
Måste även vattna mina blommor och växter innan jag lägger mig också :P
På Lördag blir det bröllop !! =) Älskar att gå på bröllop och se den vackra bruden med sin vackra klänning. Det är så vackert med bröllop så det kommer bli jätte kul ! Det är Richards kusin som ska gifta sig =)
Aja mina kära vänner nu ska jag ta och vattna lite och vagga Isolde !
Ha en underbar kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback