> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Isolde min lilla Prinsessa!

Kommentarer (0)

2010-06-06 @ 09:42:45

Hej hej mina sötnosar !

Här sitter jag och äter frukost med en liten Isolde som går runt och busar ! Hon blev sjuk i Fredags och kräktes i stort sätt hela fredagen =( Stackars bebis ! Så självklart så kunde vi inte åka till Richards kusins bröllop något som jag tyckte var jätte synd men är man förälder så ska man ta sitt ansvar SÅ KLART och vara med sitt barn när den är sjuk fast vissa tyckte visst att det var konstigt .. tycker dem som tyckte att det var konstigt att dem är konstiga!
Jag anser att det är SJÄLVKLART att man stannar här i göteborg med sin sjuka bebis istället för att åka 30 mil bort ?!
Men men alla får ju tycka som dem vill men jag kände att jag absolut gjorde rätt beslut och jag kommer alltid att vara en sådan mamma som kommer låta Isolde komma före allt! Det skulle aldrig falla ens i mina tankar att åka bort när mitt barn har spytt hela dagen och inte har kunnat behålla varken vätska eller mat dagen innan ett bröllop!

Känns som om jag är tvungen att nästan förklara mig för att vi ej kunde åka till bröllopet men så är det iaf mitt barn kommer före allt och om vissa tycker att jag är töntig och "försiktig" så får ni tycka det jag har gott samvete iaf och mitt barn kommer aldrig kunna säga att jag är en frånvarande mamma eller en mamma som lämnar sitt barn när den är sjuk . Jag själv tycker att detta är en jätte självklar grej att man är med sitt barn alltid. Man är mamma livet ut spelar ingen roll om barnet har fyllt 18år och flyttar hemifrån .. man måste ta sitt ansvar som förälder ALLTID även om barnet är 30år.





Förutom att Isolde har varit sjuk min stackars prinsessa så har jag varit på jätte långa promenader med henne så att hon skulle kunna vila och sova ut stackarn ! Hon har aldrig innan blivit sjuk detta var första gången .. och som förälder så blir man ju så klart mega orolig fast man vet att det kommer gå över. Men idag så verkar hon må jätte bra iaf =)

Jag har varit uppe hos mina föräldrar väldigt mycket också eftersom dem har så stor trädgård så är det så mysigt att vara där nu när solen skiner så fint =)

Lite bilder från dagarna :



Isolde äter en jordgubb

Sååååå gott !





Isolde provar mina sol glasögon =)


Just nu så ligger Richard och sover jätte sött som en boll ! hahaha. Ska låta han sova ut ordentligt och börja städa här hemma och tvätta lite kläder och sedan får vi se vad denna underbara dag har att erbjuda!
Men jag skulle iaf vilja åka iväg någonstans och göra något mysigt ! =)
Juste mitt bankomat kort har blivit spärrad =/ Glömde min kod igår och tryckte fel tre ggr så jag hoppas att Ricky har pengar :P haha
Igår så köpte jag två solhattar till Isolde också och en jätte söt potta ! Ska börja pott träna henne =) Vill ju inte att hon ska börja i dagis och fortfarande ha blöja ! Jag vet att hon bara är ett år men alla vi syskonen har ej använt blöja tills man är 2 eller 3 år. Det är ju bara bra ifall hon kan sluta med blöja. Det är ju inte så fräscht och gå runt med blöja mitt på sommaren också ! Jag kommer iaf skriva om det och hur det går =)
Jag ska börja med detta från och med idag .
Aya nu ska jag börja med min städning och börja vädra här hemma !
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback