> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Home sweet home

Kommentarer (0)

2010-06-09 @ 20:55:38

Hej hej mina gottegrisar !

Blev precis hemkörd av pappa =) Snällt va ?
Jag har varit uppe hos mina föräldrar en stund och åt en liten middag =) Hade dock redan ätit lite hemma innan jag blev upphämtad av pappa. Har lagat fläskfilé i mögelostsås med ris till =) Och så har jag gjort en sallad som bestog av kikärtor, grönsallad, morott och tonfisk .. Himelsk! :P
Känns skönt att kunna äta normalt igen och kunna behålla maten i magen .
Fick ett samtal från min svärmor (jobbar på ticket och säljer flest resor i Sverige) så hon har ju väldigt goda råd att ge angående resor. Hon tyckte absolut att Thailand, Dominikanska republiken eller Sri Lanka är något resemål som vi borde välja mellan. Pratade även med min syster som har varit i både Sri Lanka och Dominikanska och hon tyckte att Sri Lanka var bättre och billigare land att vara på . Så nu gäller det bara att jag och Richard bestämmer oss och bokar.. spännande !
Dagens bilder :






Present från min far till Isolde <3 Ett par PAX skor =)

Rotar jämt i allas hem

Jag och mitt allt

Isolde matar Frej med hundgodis =)

Gosdags




Har försökt att skriva detta inlägget nu i två timmar typ hur som helst..
Lilla prinsessan somnade precis .. stackarn var jätte trött! Och hon var så himla glad idag över att se sin mormor och morfar och morbror med så klart :P Hon var helt lycklig verkligen så sött att se =)
Jag älskar verkligen Juni månaden =D Snart har jag och Richard årsdag eller vad man kan kalla det..
Vi har varit tillsammans i 3 år nu den 20/6 och sen är det midsommar den 25/6 =) Och VM!!
Det känns verkligen inte som om jag och Richard har varit tillsammans i 3år vi har ju gått igenom så mycket tillsammans på så kort tid =) Vi har hunnit skapa ett barn och bl har redan hunnit vara  föräldrar till världens goaste ungen (enligt mig då :P ) i ett helt år!
Jag hoppas verkligen att det förblir du och jag och vår lilla Isolde. Visst kan man bråka då och då men det tillhör i ett förhållande .. det skulle ju bli ganska trist om det skulle vara frid och fröjd hela tiden eller vad tycker ni ? haha
Kan ju bli riktig tokig på dig ibland men du ska iaf veta att du och Isolde är mina allt ! <3
Gud vad romantisk jag blev ?! haha
Älskar denna bilden =)
Hur som helst så är det två filmer som jag bara MÅSTE se! Sex and the City 2 och THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE!
Aya nu ska jag ta och göra lite kvällsmackor med en kopp te till .. gott och mysigt =)
God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback