> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

...........

Kommentarer (0)

2010-06-09 @ 10:03:50

Hej hej mina underbara läsare ! =)

Ni börjar allt bli flera och flera .. tycker att det är jätte kul ! Skulle vara kul att veta vilka ni är också men men det förblir välla hemligt :P
Igår så var Ricky jätte söt mot mig. Han gick ut med Isolde på en promenad och så handlade han hem plättar, färska jordgubbar och en massa annat gott ! Han lät mig sova ut hela dagen och tog hand om mig en massa och lagade mat till mig. Idag så mår jag någorlunda bra medans stackars Richard mår skit =( Så idag blir det min tur att ta hand om honom. Usch vad hemskt det är att vara magsjuk!! Man brukar ju vara det i 3-5 dagar.. jätte jobbigt ju! Vill bli frisk nu!!
Det är inte långt kvar tills jag börjar jobba. Det känns verkligen kul att börja jobba igen och kunna bidra med lite mer pengar här i hemmet . Tummen upp för den =)
Imorgon så börjar VM också !! Och Chile ska möta Honduras den 16 =) Tror att Chile kommer vinna faktist annars så blir jag grymt besviken. Pappa har beställt en Chile tröja till mig där det står Camilla på hihi :D haha
Den går att beställas som egen design osv på www.tvn.cl.
Synd att inte Sverige är med...
Aya ska ta och umgås nu :P
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback