> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Åååh =)

Kommentarer (0)

2010-03-23 @ 11:24:48

Hej hej!

Idag blir det bio för min del =) Tråkig väder bara =/ man får verkligen ingen lust att gå ut när det bara regnar och det är helt grått ute! Jag har beställt en klänning =) Och det blev denna hoppas att den är lika fin som på bilden! Jag hade tänkt att ha på mig den på Isoldes Dop vill inte ha en tråkig vit klänning .. vill ha lite färg osv =) Starka färger passar till min hudfärg också hihi ..
Diadem till Isolde =)
Nu är det bara Richards tur att hitta en fin kostym! =) Isolde ligger här i sängen brevid mig med ett kort på mig och henne och bara skrattar haha visst e hon söt den lilla filuren ? =)
Aja nu ska jag gå upp och äta frukost och fixa lite mat till Isolde!
Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback