> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Beställning

Kommentarer (0)

2010-03-11 @ 00:13:43

Hej hej!

Nu har Richard åkt och jobbat igen =( Tråkigt utan honom! Min prinsessa ligger och sover och jag hade tänkt att kolla på en serie som jag och Ricky har börjat kolla på men han ligger två avsnitt före mig jag är ju en liten sovtuta så jag kan ju inte hjälpa när jag somnar direkt när han sätter på den! haha..
Den heter Spartacus iaf jag älskar filmer och serier som handlar om förr i tiden! Plus att man lär sig om historia osv;)
Kolla vad vi har beställt hem till Ricky för fina grejer :

Ecko och Ed Hardy
Inom två dagar så kommer dem vara framme! =)
Mitt paket har inte kommit än med mina skor.. jag blir faktist jätte besviken och ledsen på riktigt hahaha vill ha dem NU! =(
Jag vill ha ett par fräcka hörlurar också! Haha men jag faller tillbaks till barnet som jag har inom mig =/
Kan någon hjälpa mig ? Vilken är finast? Och i vilken färg ? Vill ha alla just nu =/
Aja mina kära vänner nu ska jag googla runt och bli kär i flera saker! Hihi =)
Kram på er alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback