> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

:(

Kommentarer (0)

2010-03-01 @ 11:14:45

Hej hej igen!

Vi lyckades inte sätta fast väggfästet haha. Vi var dumma och frågade inte ifall det var till betongvägg eller vanlig vägg. Och det är till betongvägg och det har vi ju inte i vårt rum =/ Får ringa till Siba imorgon och fråga ordentligt!
Ska sätta upp mina fina tavlor som jag har gjort också fast det får vi ta allt imorgon på en gång !
Visst är jag duktig ? haha =)
Jag hittade dessa söta tofflor till Isolde idag =) Pippi Långstrump.
Bilder från idag :


Dagens leende =)

Jag vill BARA stå upp !



Min kusin som var här under julen har jag fått tag på tack gode gud ! Och det hade inte hänt dem något som tur är och deras hus förstördes ej eller något sådant. Vi har dock ej fått kontakt med familjen från mammas sida. Jag har mejlat dem men har inte fått något svar. Jag verkligen hoppas att inget har hänt!! Känner mig orolig och så tänker jag bara mardröms tankar . Gud vad hemskt att få uppleva något sådant !! Hela mammas släkt bor nära Concepcion också så vi får verkligen hoppas att allt är bra och att dem inte drabbades! Vill logga in på min facebook och se att jag har fått meddelande från någon av dem!!
Som tur är så finns det många länder som är redo att hjälpa till i Chile !
http://swedish.ruvr.ru/2010/02/27/4898888.html
Obama har lovat att hjälpa, storbritannien med.
http://svtplay.se/v/1909217/rapport/obama_vill_hjalpa_chile
Sverige har också erbjudit hjälp osv. FUERZA CHILE! som pappa säger Soldados chilenos nunca se rinden ;)
Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback