> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=/

Kommentarer (3)

2010-03-24 @ 09:27:07

Åh har avbeställt ett paket från Hm som jag hade beställt =( Kläder till mig och Isolde men det kändes jätte onödigt faktist ! Det var mamma som fick mig att tänka till haha.
Och det tackar jag för faktist för när jag kollade på beställningen igen så tyckte jag inte att kläderna var lika fina längre! Funderar på avbeställa min klänning som jag hade tänkt att ha på dopet.. det passar nog inte riktigt till ett dop?! Får ångest hela tiden haha får avbeställa allt känns det som !
Aja får kolla i affärerna istället för att beställa från nätet hela tiden =)
Kram på er alla !

Kommentarer

Postat av: tamara

haha man får alltid ångest när man beställer hem kläder :P Din kläning var skit snygg =D Beställde hem en kläning med haha då såg jag din =)



Men det är kul att shoppa via nätet :)

2010-03-24 @ 11:14:45
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: ricke

hej älskling avbeställ inte klänningen till dopet du kommer vara ju vara jätte vacker i den. Men du e vacker i allt =)



vi får kolla sen ikväll på finare kläder till Isolde o dig så beställer vi om dom.



Älskar dig

2010-03-24 @ 13:39:44
URL: http://folkmordet1915.se

Postat av: Camilla

Tack älskling =)



Ja det är ju det jag fick hahaha. Man hittar ju så mycket fint också så man får lust att ha ALLT verkligen.

2010-03-24 @ 23:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback