> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredagsmys

Kommentarer (0)

2010-03-19 @ 21:16:57

Hej hej!

Idag har jag känt mig allmänt trött! Men lyckades ta en promenad ner till centrum och så köpte jag pizza till ikväll och lite godis =) Richard har blivit lite små sjuk så vi avbokade hans pass inatt så det blir en riktig bra fredag med hela familjen hemma.. skönt! Isolde håller på och stökar som vanligt :P haha och ska sova snart! Innan Richard åkte och jobbade så kollade vi på Thailand resor.. herregud vilka hotell! Jag vill verkligen dit och jag hoppas att vår resa som vi har planerat så mycket blir av! Det är ju ganska mycket pengar man måste ha. I bara resorna med hotell så går det mellan 22000kr-24000kr. Men jag kan verkligen redan drömma bort mig att vi är där. Och att Isolde springer runt och badar i barnpoolen =) Åhh jag hoppas verkligen att det blir av!! =)
Bilder från idag :
Richard tog denna bilden på sin flicka =)
Ängel
Hawaii pizza till lilla mig =)
Imperiale pizza till Richard.. Haha den ser ganska fuckad ut!
Kakor, choklad och sura godisar ! <3
Konstigt att vi inte lägger på oss en massa i vikt va ? Men skönt iaf =)
Nu har Richard kommit hem från sitt jobb så jag ska ta och tvätta Isoldes ansikte och börsta hennes tänder och vagga henne!
Kram alla fina! Och ha en underbar Fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback