> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag!

Kommentarer (0)

2010-03-03 @ 13:33:27

Hej hej!
Jag har precis kommit hem från öppnaförskolan. Köpte lite små grejer i Ica och så ska jag börja städa och laga mat snart. Mina föräldrar kommer vid 4-5 tiden så jag får raska på lite! =) Blir så glad när solen är framme ! Wihi ! Jätte kul verkligen men jag vågade inte ta en promenad ner till centrum eftersom det ser ut som en isbana här utanför oss =( Vill ju inte ramla igen ! haha.
Aja här är lite bilder från idag :
Borstar tänderna innan vi går ut =)
Min prinsessa i öppnaförskolan!
En liten blund bild ;)
Leka leka leka!
Nu ligger min tjockis och sover så gott i sin vagn! Så jag ska passa på och börja städa nu!

Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback