> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag!

Kommentarer (0)

2010-03-05 @ 12:04:33

Hej hej!

Idag så vaknade både jag och Isolde sent! Vi vaknade för 40 minuter sen bara. Men skönt var det att få sova ut så mycket =) Det är fint och soligt ute ! Hade tänkt att åka in till stan med mamma och min lillebror. Beställde servetter till Isoldes dop igår med henns namn på osv =) Jag vet precis hur jag vill att hennes dop ska se ut nu ! Har tänkt ut allt ! Tänkte be mamma om lite smakråd för att kolla vilken foto man kan använda sig av till hennes dopkort =)
Hade tänkt att ta en promenad i botaniska trädgårn idag med Isolde och mamma o min lille bror om dem vill.
Jag käkade sushi igår och jag är så himla sugen på sushi idag med !! Mamma gillar dock inte sushi men jag och min lillebror älskar det så ska kanske äta det idag eller en god sallad från slim food =)
Aja nu är jag jätte hungrig så jag ska fixa frukost till mig och min lilla prinsessa!
Kram alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback