> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag!

Kommentarer (0)

2010-03-21 @ 10:35:43

Hej hej !

Här ligger jag i sängen med min flicka =) Hon är så pigg och pratglad som alltid! Jag har ont i magen och känner mig allmän trött! Har känt mig trött nu i ett par dagar. Vill bara sitta hemma och orkar verkligen inte göra något! Har så fruktansvärt ont i magen också..
Finns faktist ingenting att berätta förut att vi har varit hemma och haft det jätte mysigt med massa gott här hemma =)
På Onsdag så ska jag till BVC och sedan så ska jag på en jobbintervju! Jag hoppas på att få detta.
Men det var tydligen jätte många som har gått dit för att bli intervjuad så mina chanser är ju inte dem bästa.
Sedan ska jag jobba från Torsdag till Lördag det ser jag verkligen fram emot! =)
Jag uppdaterar lite senare som sakt är mega trött !
Ha en underbar söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback