> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag!

Kommentarer (2)

2010-03-02 @ 11:29:53

Hej hej !

Vilken underbar dag det är idag =) Känner mig väldigt glad och pigg! Mina vitaminer har kommit också (omega3) och två böcker som jag hade tänkt att börja läsa. Isolde står alldeles själv vid soffbordet och är också en liten glad prick idag =) Sov jätte skönt inatt så jag känner mig riktigt utvilad.. skönt! Vi fick reda på att en av mammas kusin mår bra med hela sin familj så jag hoppas att det strömmar in flera bra nyheter om mina kusiner osv...
Har fortfarande inte fått svar från dem =( Mamma tror att dem flesta är döda... och det skulle vara så himla tragisk verkligen! Jag hoppas och ber till gud att allt är bra och att dem kommer höra av sig snart!!
Något som jag tycker är VÄLDIGT konstig är att ens så kallad familj och då menar jag inte varken mina föräldrar eller syskon så klart ..att dem inte ens har kunnat fråga HUR MÅR ERAN SLÄKT ?
Jag menar det har stått i ALLA tidningar och tv nyheter om detta. (Så dem kan inte ha missat det)
Väldigt känslokall kan man tycka. I och med att dem vet att nästan all vår släkt bor i Chile. Men men då vet man iallafall vart man har dem människorna. Dem skiter fullständigt i andras människoliv och nu anser jag er som egoister.. hittar inget annat ord och det finns inga ursäkter. Tråkigt säger jag bara för såna här saker gör att jag inte vill ha så mycket med dem att göra längre. Jag vill inte få samtal om ÄR DET JAG ? Jag behöver inte nämna några namn utan jag tror att den personen känner sig rätt så träffad när den läser detta.
Nu ska jag mata min tjockis och inte låta någon/något förstöra min underbara dag =)

Kommentarer

Postat av: Tamara

VAd tråkigt att höra att ni inte fått tag på dina kusiner.. jag har oxå vart så jäkla orolig över familjen o vänner i chile. Men vi har fått goda besked iaf.. hoppas ni snart hör av era kusiner gumman! Tråkigt att du känner det sista du skrev.. =/ Det är bara att skita i sånt folk! =) Que esti bien KRaam

2010-03-02 @ 12:44:48
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: Camilla

Aaa men man får hoppas på att allt är bra med dem o att dem kommer höra av sig snart. Vad bra Tamara är jätte glad för din skull =) Tack för dina ord <3

2010-03-02 @ 13:41:22
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback