> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God kväll

Kommentarer (0)

2010-03-22 @ 20:47:23

Hej hej!

Isolde har precis somnat så jag har börjat laga riset och köttet =) Richard kommer komma hem snart och då ska vi äta en lugn middag tillsammans.. skönt! Jag har inte ätit middag har varit jätte lat idag =( Jag fixade köttbulle mackor till Lunch istället men det funkar lika bra! Isolde fick äta köttbullar med makaroner och ett mosad äpple som efterrätt.
En jätte gullig tjej skrev till mig på min facebook och gav mig ett tips och ett telefon nummer till ett jobb som ligger i Kungälv =) Tack så mycket rara du ! Ska ringa imorgon på morgonen =)
Jag var så dum förut och tog en promenad med Isolde i bärselen ?! :S Hon väger ju jätte mycket nu så jag har jätte ont i ryggen nu =( haha stackars mig !
Bilder från idag :
Aja nu ska jag göra lite morot sallad det är så himla gott! Bara riva 1-2 morötter och hälla i några droppar citron med lite salt på också =) Jätte gott ! Richard äter dock aldrig sallad eller grönsaker.. Men vi får hoppas på att Isolde fortsätter att tycka om all mat =)
Aja nu ska jag dra mig härifrån innan jag fastnar här.
Kram på er alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback