> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God morgon!

Kommentarer (0)

2010-03-18 @ 09:47:54

Hej hej!
Blev väckt av att några killar kom och spolade i våran avlopp vid 8-tiden. Sedan så vaknade Isolde också för att dem plingade två gånger haha.. störande =(
Hade tänkt att gå till öppnaförskolan men jag kom på att jag är skyldig dem pengar som jag inte har just nu haha.
Får gå dit nästa vecka istället när pengarna har kommit =) Isolde kryper runt här i sängen och jollrar jätte mycket det är så himla sött att höra verkligen =) Mamma skulle sluta 13:00 från jobbet så skulle hon komma och hämta Isolde.. gulligt och snällt !
Vet inte riktigt hur jag ska göra om jag får sommarjobb faktist .. har ju bara mamma som barnvakt och hon jobbar ju själv! Fast jag vet att det kommer att lösa sig men det hade varit bra om vi kunde ha haft en till alternativ som barnvakt ifall mamma verkligen inte kan. Richard jobbar ju redan mycket så han kan ju inte ta hand om Isolde. Och jag kan inte lämna henne med vem som helst det måste vara någon som kommer och besöker henne och träffar henne ofta så att hon trivs och känner igen personen. Skulle aldrig lämna henne med vem som helst!
Måste handla bröd och toapapper också får göra det i hemköp inne i stan efter min utbildning eller något! Är så himla trött och vill fortsätta sova men Isolde är verkligen hur pigg som helst !
Får ta och gå upp snart känner jag.

Bilder från sängen ny vakna :
Aja ha en underbar dag!



Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback