> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God night !

Kommentarer (0)

2010-03-05 @ 00:35:58

Hej hej igen !

Jag har precis vaggat min lilla ängel så hon ligger och sover jätte gott nu! Richard jobbar och jag sitter här och skriver blogg och äter en kaka =) Richard har lärt mig hur man lägger upp videoklipp. Nu är det bara headern som måste fixas! Hur som helst så tänkte jag att börja med att lägga upp en video där Isolde äter sin första vindruva =) Haha så söt !
Jag va och handlade lite små grejer i Ica förut och så tog jag en promenad hem med Annelie som skulle precis sluta =) Sedan kom hon in en liten stund och kollade på vår lägenhet =) Alltså det är helt sjukt hur det ser ut här utanför oss .. det är rena isbanan :S Vi kunde inte komma upp den vägen "under tunneln" eftersom jag bara gled bakåt med vagnen =( Och jag ville ju inte riskera att ramla igen haha så vi fick ta världens omväg!
Aja nu ska jag sätta på något kul att kolla på och försöka sömna!
Ha det bra alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback