> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Happy!

Kommentarer (0)

2010-03-15 @ 16:13:48

Hej hej!

Gissa vad som har hänt för kul ?
Jag har fått jobbet =) Woho! Så jag ska på utbildning nu den 18:e och sen ska jag börja jobba. Gud vad glad jag är! Och mamma är så gullig att hon bytte sitt pass så att hon jobbar morgon så att hon kan ta hand om Isolde medans jag är borta. Tack söta du ! =)
Jag har även sökt två andra jobb idag som jag hoppas att jag får napp på. Ska lägga undan halva av min lön och lägga in det i ett konto till Isolde =) Åhh vad mamma ska köpa för fina saker till sin lilla prinsessa!
Det här var verkligen goda nyheter. Min rostbiff som jag har lagt i ugnen är klar också och riset så nu blir det middag för min del. Isolde ligger och sover så jag kommer kunna äta middag i lugn o ro =)
Ha det bra alla underbara och ha en underbar eftermiddag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback