> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hasta mañana

Kommentarer (0)

2010-03-06 @ 22:38:07

Hej hej!

Isolde somnade precis hon har lekt jätte mycket idag och så badade jag henne förut =)
Nu har vi tagit fram mys..chips, godis, choklad o pepsi blev det =) Alltid lika gott <3
Provade Isoldes nya skor förut dem satt jätte bra ! Så nu ska jag börja ta på henne mjuka skor så hon inte fryser om sina små fötter!
Mammas present till Isolde
Höll på och skriva upp alla som vi skulle bjuda till dopet förut också och det kommer bli runt 50personer (Om alla kan komma så klart). Det blir bra och lagom med folk . Jag ska börja kolla på cyklar nu också vill köpa en cykel med en liten barnstol där bak så jag kan cykla runt med min lilla flicka där bak =) Gulligt va ? haha
Igår så kom det hem ett presenkort från gratisbio också! Sånt gillar vi ;)
Bli värvade av mig så att jag kan få hem flera presentkort hahaha:
http://gratisbio.se/?RecruiterID=255339

Det är gratis att bli medlem!
Aja nu ska jag mysa här framför tvn och äta mig fet!
Kram alla fina

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback