> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hello

Kommentarer (0)

2010-03-01 @ 23:59:45

Hej hej!

Nu har Richard precis åkt och jobbat hehe skönt för han att det tar 5 min med buss till hans jobb va ? =)
Min tjockis sover och jag ligger i vårt fina rum som jag beundrar nu =) Det är så kul verkligen vi satte upp tvn förrut så nu ligger jag i mitt rum och ska kolla på the real housewives of OC i HD =)
Vårt nästa projekt är badrumet! Den ser hemskt ut ! Jag hatar vårt badrum!! Jag förstår inte vad dem tänkte med när dem valde ut färgerna :S Det är faktist bara badrummet som jag stör mig på sen när vi har råd att renovera den kommer jag vara mega nöjd med vårt hem =) Då har vi verkligen satt våra prägel överalllt i hemmet !
Nu ska jag sätta på mina serie och sova! Ska ju fika imorgon med min syster och en tjej som heter Jenny =)
Kul kommer det bli<3
Aja sov gott alla söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback