> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hemma

Kommentarer (0)

2010-03-14 @ 17:42:57

Hej hej!

Nu är jag och Isolde hemma igen! Vi har varit och handlat i ICA och sedan så var vi uppe hos mamma och åt. Efter maten tog vi en promenad och min lilla flicka somnade så hon vaknade nu precis =) Mamma lagade rostbiff med ris, couscous och en massa sallad till =) Så himla gott och nyttigt !
Bilder från idag :


Isolde äter äpple

gottar oss

pappa och Isolde

Lilla söta mamma

Leker med lilla Isolde

Hihi


Imorgon får jag svar antagligen från eventjobbet.. Hoppas hoppas!
Aja nu ska jag leka lite med Isolde måste ju underhålla henne annars så blir hon förbannad!
Kram alla underbara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback