> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hmm

Kommentarer (2)

2010-03-04 @ 11:42:02

Hej hej!

Idag är det soligt och fint ute! Ska åka in till stan och möta upp min syster 14:30 måste fixa en hel del idag också. Vi fick med oss fel sladdar till tvn så jag måste byta dem osv. Måste byta mina tights också som var för stora =( Suck..
Och när ska mina skor komma ?? Känns som om jag har väntat i en evighet.. Haléns är ju segast verkligen! Leveransen skulle komma i början av mars men nu ska den komma i mitten av mars tydligen..
Måste fixa dopkorten också! Känns som om jag har så mycket att tänka på! Och inget svar från min familj från Chile fortfarande =( Det har gått nu snart en vecka ju..
Men man får fortsätta tänka positivt och hoppas på att vi får tag på dem snart!
Mitt huvud känns överfull av tankar och jag orkar inte med att ha någon tjatandes på mig just nu. Att folk inte inser att allt inte handlar om dem . Jag har ett eget liv och snälla låt mig leva det på mitt sätt. Är less på att folk ska ta mig som någon slags skit unge eller korkad jävel och ska gå runt och säga till mig vad jag ska göra ? Sånt här tar jag faktist som en förlolämpning. Så till medelsåldersmänniskor eller dem så kallade vuxna sluta och lägg er i andras liv och sköt era egna ! =)
Har inte tid för att höra på tjat när jag ändå inte bryr mig om vad ni har att säga =) Är klok nog att fatta mina egna beslut. 
Ska fixa mig nu =)
Kram alla fina o underbara!


Haha måste berätta detta snabbt bara. Det fanns en skål med surtpulver i (från sura godisar) och isolde doppade sin lilla hand och stoppade in den i munnen .. ni skulle ha sätt hennes ansiktsuttryck hahahaha ! Min lilla sunshine som alltid får mamma och dö av skratt spelar ingen roll om man är ledsen eller glad! Du är mitt liv och hjärta!


´


Trodde aldrig att man kunde älska någon annan människa så här mycket! Tackar livet och mina beslut för mina fina gåvor som jag har dagligen i mitt liv!

Kommentarer

Postat av: Chimo

tack desamma babe.. visste inte att du hade en blogg :D



allt med rosa och söta bebisar glöder mig i ögat :D så fortsätt skriv :P

2010-03-04 @ 12:08:16
URL: http://chimos.blogg.se/

Postat av: Camilla

Va? Visste du inte jag är jätte stor i bloggvärlden :S

hahahaha

Tack detsamma =)

2010-03-04 @ 18:56:18
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback