> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Home sweet home

Kommentarer (0)

2010-03-23 @ 23:30:06

Hej hej!

Nu har min lilla Isolde somnat för idag =) Jag var på bion förut och kollade på Alice i underlandet 3D.. vet inte riktigt vad jag tyckte om den .. jätte långtråkig! Men den var ändå bra. Asså den var varken dålig eller bra men 3D effekterna var hur gryma som helst ! Haha min syster hoppade till och till och med nästan skrek en gång haha.
Det var en kul dag idag iaf vi tog en liten fika innan bion också i deras cafe som ligger i bergakunga vet inte vad den heter =/ Imorgon så ska jag ta med Isolde till BVC och sedan så ska jag till en jobbintervju! Måste sova snart känner jag .. är jätte trött !
Har mycket att göra framöver.. jobba, vara med Isolde, stor handla, betala räkningar o bla bla bla..
Dagens bild:

Isolde med sin Farmor! =)
Aja ska gå och göra några mackor till Richard så att han kan ta med sig till jobbet ..
Sov gott och dröm sött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback