> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ikea

Kommentarer (0)

2010-03-01 @ 20:59:23

Hej hej!

Idag har jag "stor" städat och handlat på Ikea. Köpte med mig hem en svart skohylla och en svart hatthylla av samma serie som hette Tjusig ;) Köpte även en liten lila lampa till Isoldes rum och en vit hylla. Sedan så åkte vi och handlade till Coop och så hittade jag en jätte rolig leksak till Isolde =)
Fortfarande inget svar från Chile... vill inte tänka dumma tankar nu, måste tänka positivt! Men det är lite svårt när man inte får tag på dem och när dem bodde precis där det drabbades som mest..
Nu sitter jag iaf och väntar på att Richard ska komma hem =) Ska mata och sätta på min tjockis pyjamasen nu !

Kram alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback