> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ingen Thailand

Kommentarer (0)

2010-03-22 @ 11:23:18

Hej hej!

Här sitter jag med min lilla stor huvve =) hahaha så söt min lilla flicka är! Hon sitter så klart och kollar ut genom fönstret och förstör våra persiener men det får hon . Hon blir 10månader nu på Torsdag och då jobbar jag =( Vilken tråkig mamma hon har va? men när jag kommer hem så ska jag leka en massa med henne och så ska jag köpa hennes favorit efterrätt med hennes favorit smoothie =) Ska köpa en kul leksak också om jag hittar!
Det känns som om hon är redo att få är lära gå vagn så ska hålla utkik efter en söt än ! Har sätt en jätte fin Kitty lära gå vagn från Brio som är rosa.. tror det blir den men får se =)
Vi hade ju tänkt att åka till Thailand i November men nu ska vi strunta i det och åka nästa år. Efter att ha läst en massa föräldrar forum om att resa med ett barn så tycker jag att det är bäst att vänta tills hon är 2år åtminstonde. Det blir nog lite väl jobbigt för Isolde att sitta i flera timmar på ett flygplan och sedan komma till en massa värme! Vi funderar på att göra en liten resa inom Europa kanske istället ? Mycket billigare också och mycket närmare =) Får se vad som händer och vad som blir av =)
Kolla vad jag har hittat för fin och fräck vagn :
Bugabo Bee !
Jag är trött på våran vagn den känns så stor och klumpig! Men det är ju så himla onödigt att byta vagn också..
Dilemma ?!

Aja ska upp och mata Isolde nu ! Kram på er alla och ha en underbar Måndag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback