> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jippy!

Kommentarer (0)

2010-03-11 @ 17:35:11

Hej hej!

Ni anar inte hur glad jag är!! Mitt paket har kommit hem!! :D
Både mina skor, plattång, ljushållare som man hänger vid fönstret och Isoldes servetter till hennes dop har anlänt!!! :D
Blir så himla glad !! Jag har längtat efter mina skor så länge nu!
Dagens lunch:
Bakad potatis med stekt kyckling i en örtsås som jag gjorde
Min lilla flicka leker som vanligt! =)
Vi var och tog en promenad förut och nu är vi hemma igen =) Min lilla flicka är jätte grynig så jag ska göra lite gröt till henne och sen får jag vagga henne så hon får sova en liten stund!
Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback