> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Klättra

Kommentarer (0)

2010-03-11 @ 11:52:07

Hej hej!

Tråkig väder ute idag.. tråkigt! Idag har jag inte sovit alls känns det som. Jag kunde inte somna igår så jag somnade nog vid lite över 4 tiden :( Och sedan så vaknade min lilla prinsessa klockan 8:00 =/
Känns som om jag kommer gå in i väggen idag hahaha. Nä men jag får äta en ordentlig frukost helt enkelt och ta en kall dusch så jag piggnar till =)
Idag har jag ingen lust att hitta på något vill verkligen inte röra mig härifrån vill bara vara hemma och ta det lugnt!
Men får nog ändå gå på en promenad sen med Isolde så hon får lite frisk luft :)
Kollade på Outsiders igår (repris) om unga mammor. Tur att inte kanal 5 förlöjlade dem eller så. Tyckte det var en jätte bra program verkligen ! Här är länken om någon missade den:
http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s08e09


Ni får vrida på huvudet för att se.. orkade tyvärr inte vända på bilden haha =)
Aja nu ska jag iallafall städa lite och börja laga mat så att Richard kan ta med sig till jobbet =)
Hoppas ni får en underbardag! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback