> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Kväll

Kommentarer (0)

2010-03-11 @ 21:26:12

Hej hej!

Nu sitter jag äntligen och varvar ner! Isolde somnade vid 20-tiden som tur är för jag behöver verkligen sova ut nu! Sov nog 4timmar bara inatt =(
Richard är på väg hem från jobbet nu och jag hade köpt lite godis och choklad i Ica så det ska jag ställa fram och sätta på nått kul på datan när han kommer . Det går ju verkligen ingenting på Tvn nu förtiden .. tråkigt!
Har så himla ont i min visdomstand också AJJJ !
Jag och Isolde blåste massa med sopbubblor förut det tyckte hon var HUR kul som helst! haha hon är så söt min lilla tjockis.
Hittade denna bilden från Landet =) Längtar till sommarn så att vi kan åka dit och mysa.
Isolde var bara ett par månader på den här bilden .. man måste ta vara på varje sekund i livet. Jag vill inte att min flicka ska växa mera =( Tänk er sen när hon börjar tjuvröka och pussa sin första kille ?! Den delen kan inte vara kul för föräldrar. Men man måste väl lära sig att släppa taget om sina barn antar jag visa har lättare andra har det svårare! Jag vill inte bli en jobbig och sträng mamma men jag vill helst lära henne fina egenskaper och moral saker osv! Kommer försöka att inte säga idiotiska saker till henne om hon gör något fel eller något dumt. Jag ska istället försöka förstå henne och sätta mig i hennes sits och aldrig döma henne! Kommer alltid säga att jag är så stolt över henne så att hon vet att hon är uppskattad och älskad. Det är ju något väldigt viktig att få känna!

Hur som helst så kom Marie förbi en liten sväng och hälsade på Isolde =) Vi pratade om Richards kusins bröllop som vi är bjudna på och om Isoldes dop m.m. Alltid lika kul att ha familjen nära det är jätte viktigt för mig! Familjen är allt.. det är dem som alltid är där för än. Mina "vänner" va inte direkt där för mig på något sätt när jag blev gravid medans min familj har alltid och kommer alltid vara där det kan jag sätta mitt liv på =) Vänner kommer och går medans familjen kommer alltid att vara din familj!








Min ängel så liten och söt.. här hade hon precis somnat efter en hemsk spruta!


God natt sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback