> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lååååååååång dag!

Kommentarer (0)

2010-03-26 @ 00:06:48

Hej hej!

Idag så började min dag dåligt! Jag råkade vakna 10:30 istället för 9:00! Jag skulle ju börja jobba klockan 12:00 i Allum men jag skulle ju ha hunnit åka upp till mamma och lämnat Isolde osv. Men richard var snäll och hjälpte till på morgonen och matade och klädde på Isolde och tog henne till min mamma! Tack älskling ! =)
Jag kom iallafall i tid till jobbet det är bra! =)
Min flicka blev 10månader idag! =) Grattis till mitt allt!
Passade på att köpa en liten present till henne i BR.. här kommer en liten bild på min flicka med sin nya leksak:
Passade på att köpa mig en jätte fin mocka jacka också hihi ! =) Haha
Sedan när jag hade slutat så åkte jag och stor handlade...
Pappa var ju så snäll och körde mig till Ica Maxi i Kungälv och där handlade jag hem allt som vi behövde =)
Blöjor och mat till Isolde för hela månaden !
Sedan när jag väll kom hem och hade pakat upp osv så umgicks jag med Isolde. Hon somnade på min mage genom att jag masserade hennes små fötter ! Så söt min lilla flicka är =) (Så tycker ju alla mammor om sina barn).
Hon somnade bara för en halvtimma sen så jag har inte hunnit varva ner än =/ Slutade ju lite över 18-tiden och var inte hemma hos mig och Ricky förräns halv 10! Så det har varit en jätte lång dag!
Hur som helst så har jag redan packat ner Isoldes saker i hennes skötväska så det är iallafall klart tills imon. Skulle ha betalat räkningar idag men det orkar jag verkligen inte! Efter mitt inlägg kommer jag rå decka !
Får fixa dagis papper och inbjudningskort plus räkningar imorgon efter jobbet. Juste åt Sushi idag också MUMS! Det blev min lunch idag =) Världens goaste sushi kändes den som.
Men men nu ska jag ta och nanna kudde !

Sov gott och dröm sött alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback