> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Länge sen

Kommentarer (0)

2010-04-01 @ 00:32:55

Hej hej!

Här sitter lilla jag i vardagsrummet =) Isolde sover som en liten ängel och Richard är och jobbar. Jag har haft så mycket att göra på det senaste att jag känner mig helt slut! Har inte ens haft tid för att blogga =/ haha. Var och jobbade på Gamleport i Tisdag och det gick jätte bra! =) Ska jobba på fredag där igen och sen på lördag så ska jag jobba för Nokia.. kul med extra pengar! Idag så var jag inne i stan med mamma och Isolde =) Vi åt dagens wook i Åhlens restaurang. Jag hittade en jätte söt skarf till Isolde som jag köpte också en rosa än med regnbågsfärger på =)
På Söndag så ska vi gå på bio och kolla på Flickan från ovan .. Längtar! Har läst boken och den var hur bra som helst! Jag vill även se på Remember me .. haha en kärleksfilm så klart !
Jag och Richard har pratat allvar och nästa år så ska jag ta ett jätte stort beslut som jag redan vet vad det kommer att bli och jag kommer garanterad att inte ångra mig ! Jag längtar så att jag dör nästan !!
Det är en hemlis som jag inte kommer lägga ut på min blogg förens då. Det är bara mamma och min syster som vet (och Richard så klart) och så ska det förbli hoppas jag =) Kan redan drömma mig bort! Men nu får jag inte säga för mycket så att jag inte försäger mig. Men det kommer iaf ske vid Februari ! =) =) =) Åh är så lycklig verkligen!
Aja nu ska jag nanna kudde nu!
Lite bilder från sjukhuset:
Pappa Richard med sin Prinsessa
Stoltare mormor får man leta efter =)
Jag och mitt allt!
3 Timmar efter förlossningen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback