> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag

Kommentarer (0)

2010-03-13 @ 13:52:10

Hej hej!

Nu sitter jag och har lite tid för mig själv =) Både Richard och Isolde sover. Har redan hunnit städa och moppa hela hemmet plus så har jag matat och badat Isolde. Känns skönt att sitta i vardagsrummet och kolla runt och se att allt är fint och rent ;) Får panik när det är stökigt! Har fixat Isoldes kläder också. Jag ska lämna hennes kläder som är för små i öppnaförskolan och kolla om någon vill köpa något annars så skickas dem till ett barnhem =)
Kommer ihåg när vi var i Chile och var utanför ett barnhem då var det massa med små barn som stog vid grinden och ville ha glass av oss =( Gud så hemskt det var ! Pappa köpte glass till hela barnhemmet och dem var så himla glad och lyckliga! Nästa gång jag åker dit ska jag lämna massa med Isoldes leksaker och kläder osv där och så skulle jag vilja gå in och hälsa på alla barnen med Isolde.
Det finns en jätte bra organisation i Chile som heter Hogar de Cristo = Jesus hem
Dem hjälper hemlösa genom att ge dem någon stans att sova och mat osv. Dem hjälper barn som blir lämnade eller som inte har familj och just nu så håller dem på att samla in pengar till alla offer i Chile efter jordbävningen!
Om någon känner medlidande och känner för att hjälpa till så kan ni gå in i deras sida och donera pengar:

http://www.hogardecristo.cl/index.php/colabora-con-nosotros/



Idag så ska vi iallafall iväg på middag hos min syster. Hon fyllde 28år den äldre damen :P Hahhaha. Det ska bjudas på Afrikana med vin osv gott ! Isolde kommer få vara hos mamma den lilla gottegrisen! Igår var jag ju på en jobbintervju och det verkade som om det gick bra. Det var ett jobb för Nokia så man blir skickad på utbildning osv om man får jobbet. Jag kommer få svar på Måndag iaf så jag håller tummarna =) Håll tummarna ni för mig med !


Har börjat dekorera lite smått till påsken =) Och så har jag beställt 100kort som kommer komma hem inom 2 dagar=) Isoldes inbjudningskort kom igår också så jag får börja skicka dem antingen på måndag eller Tisdag!
Hennes klänning kommer komma i mitten av april och nu är det bara lite små beställningar kvar att göra till dekoration osv. 

Aja mina kära vänner nu ska jag passa på och ta ett härligt bad =)
Ha en underbar Lördag!
Och dryck måttligt så att ni inte har ångest imorgon ;) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback