> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Mobilen är borta igen!

Kommentarer (0)

2010-03-06 @ 12:25:42

Hej hej!

Soligt och fint ute! Längtar så mycket tills värmen kommer hit <3 Då ska jag ta med Isolde och bada och en massa skoj! Mamma har börjat få problem med Frej.. Nu när hon har börjat jobba mycket igen så blir Frej själv mer än 4 timmar och det är ju inte snällt mot honom att lämna honom själv så länge. Så mamma ska ge bort honom =( =( =(
Frej är ju världens goaste och snällaste hund!! Jag vill ha honom isånnafall men det är ju en jätte stort ansvar jag har ju redan Isolde och sen med en hund så skulle det bli kanske kaos ? Men jag vill inte att han ska bort!!! Skulle bli så himla ledsen! Aja får tänka igenom detta ordentligt och ta mitt beslut snart.
Ser ni hur söt han är ? Hans personlighet är genom snäll också! 

Hur som helst så var jag ju inne i stan igår. Jag tappade bort min mobil =/ IGEN ! Får nog åka och hämta den idag om jag har tid. Måste iväg och handla kött .. vi har ingen kött här hemma och det suger verkligen ! Sedan så måste jag tvätta en massa och städa här hemma hade jag tänkt mig. Får antingen åka och hämta den idag eller imorgon. Om inte min snälla pappa kör mig ? hihihi :D haha.
Vi åt på Biff house igår det var så himla gott! Hackebiff med jönsens favorit sås slår ju alla menyer där ändå :P Så himla gott!
Min nyfikna prinsessa!
Nu ligger både Isolde och Richard och sover jätte skönt ! Så jag ska passa på och fixa en god tonfisk sallad eller något liknandes och så får jag börja fixa iordning mig för pappa ska komma och hämta mig snart =)
Aja ha det bra alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback