> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Night

Kommentarer (0)

2010-03-17 @ 00:21:38

Hej hej!

Nu ligger min prinsessa och sover. Så jag hade också tänkt att gå och lägga mig nu =) Har fått köpa 3 nappar till hennes nappflaskor.. den busen har börjat bita sönder sina nappar! Hon har ritat över hela soffbordet också =/ Vet inte riktigt hur jag ska få bort det men jag får allt kämpa på! Såg jätte fina utemöbler på BR som jag hade tänkt att köpa till Isolde så att hon kan ha dem ute i vår trädgård =) Så mysigt det kommer bli när solen kommer fram och värmen .. Längtar! Är så trött på den här kylan och att snön aldrig försvinner :S Fattar inte det är ju vår typ .
Åt på slim food idag också herregud jag är helt såld i den "restaurangen"! Gud vad gott verkligen .. deras sushi är inte att leka med ;) hahaha
Isolde har sakt TACK TACK idag :O Herregud min lilla flicka är så duktig .. blir så stolt verkligen! Det går inte att förklara eller beskriva hur det känns.. det känns helt underbart iaf att ha henne i mitt liv och att hon är så underbar helt enkelt!
Tänkte lägga upp lite bilder på Isolde när hon var nyfödd det är säkert många av er som läser som aldrig har sätt det.. här kommer dem iaf :

Några timmar efter att Isolde kom till Världen! <3 Vår lyckligaste dag verkligen =)


Här är hon 1dag gammal =)

3 dagar efter förlossningen! =)


Liten men stark var hon ! Hon kom 6veckor förtidigt men hon behövde inte ens ligga i en kuvös och att amma var inga problem för lilla fröken! 1 hel vecka på sjukhuset fick vi stanna för att se till att hon inte skulle få gulsot och för att se att hon gick upp i vikt istället för att gå ner. Hehe som ni märker så har hon inga problem med sin vikt min lilla tjockis <3

Första dagen vi kom hem från sjukhuset!

Kunde inte få nog ! Ville pussa på henne HELA tiden. Svårt att låta bli än idag =) haha


Får en konstig känsla när jag kollar på bilder när hon var så liten! Nostalgi på något konstigt sätt..
Hon kunde ligga på min bröst och sova i timmar. Nu vill hon ju bara krypa och busa inget gos för min del =(
Aja nu får jag ta och sova måste ju upp tidigt för lilla fröken vaknar tidigt nu förtiden =)
Ha en underbar sömn alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback